>frågestunden avslutas nu<

Vad fick dig att börja blogga?
Svar: Det var ju ganska länge sedan nu men jag tror nog att Simona lyckades övertala mig eller något i den stilen.

Hur gammal är du ? <3
Svar: Haha, super bra fantasi du har. Nej men jag är 12 år.

Vad vill du bli när du är stor?
Svar: Advokat.

Har du en pojkvän?
Svar: Nej jag har ingen pojkvän.

Vilka umgås du mest med?
Svar: Jag är men mycket olika folk, så det är svårt att definiera.

Favoritaffär?
Svar: Hollister.

Hur länge får du vara ute på vardagar och helger?
Svar: Det beror på vem jag är hos. Hos min mamma kan jag vara ute på vardagar till halv 10 och hos pappa 9 på helger är det olika hur långt bort jag är. Men hänger jag på söder så vill morsan att jag är hemma 11 och pappa kl 10.

Vad får du i månadspeng?'
Svar: 200 i månaden och 50 i veckan, då har jag 400 kr. men jag har ju en del av mitt barn bidrag så då blir det plus 700 kr och svar4et är 1100 kr i månaden.

Vilka intressen har du? ;)
Svar: Älskar att fotografera men mitt största intresse är nog fridykning.

Gillar du Ulrik Munther? :)
Svar: höll på att spy när jag såg din kommentar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0