Sitter hemma.

Nu sitter jag bara här och lyssnar på musik. Jag orkar inte gör den fucking skit läxan vi fick idag. Jag harar verkligen skolan. Jag kan redan allt skit som dom lär ut. Seriöst, engelskan är sjukt lätt. Matten är sjukt lätt. o.s.v. Och nej, jag är inte versta geniet som sitter och pluggar hela tiden. I skolan slappnar jkag bara av och tar det lugnt. Jag tar ganska mycket plats och skiter i läxorna. Arbeta gör man i skolan. Fast jag gillar också att gå till skolan eftersom att det är kul att driva med alla lärare... Jag mår faktiskt inte så bra just nu. Kanske gör ett video inlägg och lägger upp, men jag orkar inte skriva mer nu... Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0